taner
Reklam alanı

Blogger Buzi Teması

Blogger Buzi Teması Adlı Konuda 9 yorum :

  1. Gerçekten harika böle bir tema arıyodum,Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ya size helal olsun çok başarılı temalar takipteyim

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı portal temasını paylaşırmısınız ?

    YanıtlaSil
  4. Geçen günler paylaştığınız bir temanın demosun da görmüştüm ama indirdiğimde farklı bir tema çıkmıştı o demoyu düzeltmişsiniz şimdi o tema çok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Ama O Tema Kendim İçin Yapıyordum Demosunu Düzelttim Ama.

      Sil
  5. onu paylaşırmısınız lütfen rica ediyorum artık sizi hep takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimizde Yok Ama Bu Temayla İdare Edin http://webdeyakala.blogspot.com/2014/02/wyportal-blogger-temas.html

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Sponsor Linkler
FLATtC v1
Bu blogta bulunan resimler ve yazılar izinsiz Kopyalanamaz.